School en sportsclub. Dinsdag14 maart

23 maart 2023 - Komenda, Ghana

Vandaag naar Ghana international school. Benieuwd wat we daar weer meemaken……aangekomen na weer zeer druk verkeer, moesten we eerst bij securiteit om onze namen in te vullen. Daarna moesten we naar kantoor, naar de “ principal, de directrice. Ze waren erg verrast  dar we naar 50jaar terugkwamen.

we kregen een rondleiding en jee wat is het veranderd en groot geworden. Er is nu zelfs een zwembad en een overdekt sportveld.
maar onze klas was er nog,alleen zijn het kantoren geworden. Ook de ‘Hall’ staat er nog.

we hebben het schoollied gezongen…..degene die ons rondleidde vond dat geweldig.

Ook is er een vleugel van school vernoemd naar Mrs Aqua. Zij was toen directrice.

nog even bij de onderdirecteur langs. En vele foto’s later zijn we weer weggegaan. De voorkant van de school is nog als toen, met een kleine rotonde om een mooie oude boom heen. Zo ook de parkeerplaats. Zo leuk om alles te zien en nog veel te herkennen.

1. Irma:
    23 maart 2023
    Wat leuk die herkenning! Toch de bedoeling om memories op te halen! Mooi meiden!!