3dagen Accra

15 maart 2023 - Accra, Ghana

Zondag naar Jamestown en de vuurtoren geweest. Daar kregen we een (soort) rondleiding ...je ziet zoveel, armoede en zoveel rommel. Het strand met alle vissersboten lag.vol met afval,plastic en wie weet wat nog meer.

Art en craft was het volgende bezoekje,allemaal kleine winkeltjes met stoffen,kleren,kralen,doeken enz. Iedereen vroeg natuurlijk omin zijn/haarwinkel te komen. Gelukkig hebben we de gids mee om af te.dingen. erg leuk daar.

Terug naar de wijk Tesano. Bij Aladdin geluncht....en daarna lopend door de wijk om Soith loop te zoeken. Daar hebben wij een jaar gewoond.....50 jaar geleden.....jammer genoeg niet gevonden.

Zwemmen bij het hotel/lodge. Op zondag komen er veel uit de buurt zwemmen. Herrie alom. Maar wel gezellig. Er komer er veel.een praatje maken.....eerste dag voorbij.

1. Joyce Verhoeven:
    15 maart 2023
    Wat een bende, maar wat een ervaring!
  2. André van Asselt:
    15 maart 2023
    Wat een bende op dat strand. Bijna geen plek om je handdoek neer te leggen of om Duitsers in te graven.
    Het is daar een compleet andere wereld daar. Afdingen... daar heb ik zo'n hekel aan... maat ja, de gids verdient er waarschijnlijk ook een klein zakcentje mee.
  3. Irma:
    15 maart 2023
    Wat een indrukken! Jammer dat jullie de plek waar jullie een jaar gewoond hebt niet konden vinden.....
  4. Dikkie:
    15 maart 2023
    50 jaar geleden, alles veranderd natuurlijk, wel een hele ervaring denk ik voor jullie, fijne verdere trip gewenst